Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Program lojalnościowy

Kupując w naszym sklepie zbieracie Państwo punkty* w programie lojalnościowym.

Program lojalnościowy

Kupując w naszym sklepie zbieracie Państwo punkty* w programie lojalnościowym. Po zalogowaniu się w sklepie cafesilesia.pl i dokonaniu zakupu, na koncie każdego zarejestrowanego Klienta gromadzą się punkty, za które można później dokonać zakupu wybranych produktów w naszym sklepie.

Punkty naliczane są po rozliczeniu zamówienia (do 5 dni roboczych od odebrania zamówienia), a w przypadku formy płatności "za pobraniem" - po zaksięgowaniu wpłaty od firmy transportowej.

Pełna lista produktów, które można nabyć za punkty lojalnościowe znajduje się w panelu Klienta w sekcji PROGRAM LOJALNOŚCIOWY.

Szczegóły programu:

1 złotówka wydana u nas to 1 punkt otrzymany w programie lojalnościowym**

A wystarczy zgromadzić 20 punktów, by zamienić je na 1 złoty.

Czyli na przykład do kupna produktu o równowartości 100zł potrzebne jest 2000 punktów.

*Produkty z kategorii EKSPRESY i MŁYNKI wyłączone są z programu lojalnościowego;

** Niektóre towary/zestawy nie biorą udziału w programie lojalnościowym.

Przy produktach, za które naliczają się punkty, powinna znajdować się informacja, ile punktów naliczy się za zakup danego towaru.

W razie wątpliwości, czy za dany produkt naliczają się punkty, prosimy o kontakt z naszym zespołem.

Jak wymienić punkty na towar:

1
Logujemy się na nasze konto.
2
Dokonujemy tradycyjnego zakupu dowolnego towaru poprzez kliknięcie "DODAJ DO KOSZYKA".
3
Następnie wyszukujemy towar (dostępny w ramach programu wymiany lojalnościowej), który chcemy kupić za punkty i przechodzimy do produktu.
4
Przycisk „Kup za Punkty” znajduje się na karcie każdego towaru, który można wymienić za punkty.
5
Jeśli posiadamy wystarczającą liczbę punktów, po kliknięciu przycisku "KUP ZA PUNKTY", towar zostanie automatycznie dodany do koszyka. W przypadku, gdy ilość punktów, jaką dotąd zebraliśmy, nie wystarczy do zakupu towaru, wówczas wyświetli się komunikat z informacją o ilości punktów potrzebnych do wymiany na towar.
6
W panelu Klienta w sekcji: PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, można sprawdzić aktualny stan konta, a także zobaczyć listę wszystkich produktów, które można otrzymać za punkty.
pixel